среда, 20 марта 2013 г.

პროექტი



  1. პროექტის სახელწოდება: რატომ ვისწავლო კითხვა?
  2. იდეა : პროვოცირება ტექსტის შესასწავლად.
  3. აქტუალობა: 1) მოხდეს ბავშვის მომზადება კითხვის სწავლისთვის                                                        2) დაახლოება ბავშვის წიგნთან 
  4. მიზანი:  ინტერესის გაღვივება ანბანის სწავლის და წიგნის კითხვისადმი.
  5. ასაკი: 5-6 წელი
  6. ვადები:   19 სექტემბერი---- 10 ოქტომბერი
  7. მოსალოდნელი შედეგები: 1) ქმნის ილუსტრაციებს.                                                                                                           2) ქმნის ნახატების წიგნს                                                                                                         3) მონაწილეობს ღონისძიებაში
  8. რესურსები:   ცარცი. დაფა, სახატავი, პროექტორი, კომპიუტერი, პოსტერები.
  9. პროექტის მსვლელობა: მუშაობა იწყება კითხვების დასმით:                                                                                                     ა) რა არის წიგნი                                                                                                                            ბ)რა წერია წიგნებში?                                                                                                                  გ) წაგიკითხავთ წიგნი                                                          დ) რატომ ვერ კითხულობთ                                     პასუხები ანალიზდება.    იქმნება სამუშაო ჯგუფები რომლებსაც ეძლევათ კონკრეტული დავალებები. ნაწილდება ჯგუფში მოვალეობები. სახელდება პასუხისმგებელი.  იწყება აქტივობების განხორციელება:                                                                                     1)ირჩევენ ზღაპრებს ეპიზოდებს სახატავად                                       2) ირჩევენ სათამაშო სცენებს,  3) ირჩევენ ლექსებს  .  ფასდება სიმბოლოებით თითოეული ნამუშევარი 
  10. საგნებთან და ეროვნულ გეგმასთან კავშირი: კავშირი ქართულთან, ხელოვნებასთან, ისტთან.   ქართ1.1,   ს.გ1.9
  11. პროექტის ხელმძღვანელი:  ლ.ბოლქვაძე
  12. lali.bolqvadze77@gmail.com
  13. www.kitxva-lali.blogspot.com                                                                                                                 პრეზენტაცია   
  14.                        

Комментариев нет:

Отправить комментарий